Meer weten?

Bedankt!

We houden je op de hoogte.

Apollo hotels: nieuwe website inclusief reservering module

Nieuwe website, helemaal in stijl én met een innovatieve boekingsmodule.

Inspelen op de beleving

Bij Apollo Hotels beleeft de gast een unieke hotelovernachting. Met 24/7 ontbijt en een persoonlijke “Call Jenny” hotline vanuit je hotelkamer voor het geval je iets nodig hebt, wordt vooral ingespeeld op de beleving. Daar hoort natuurlijk ook een unieke website bij.

Product lancering
november 2016
Duur
17 weken (9 sprints)
Maandelijkse gebruikers
33.000+
Team
Customer Success
UX / UI Design
Front-end development
Mobile development
Back-end development
Reviews@2x.png

Het project

Om deze beleving ook hier te realiseren, ontwikkelden we een volledig nieuwe site. De focus lag vooral op het optimaliseren van de user experience en het versoepelen van het boekingsproces. Een koppeling met TravelClick geeft de gasten direct inzicht in het aantal en type beschikbare kamers. Nog belangrijker: het geeft realtime inzicht in de actuele prijzen.

Het integreren van Tripadvisor reviews in de website was een gewaagde stap, maar houdt Apollo Hotels juist scherp. Slechte reviews op je eigen site zijn natuurlijk niet zo lekker. De ingebouwde Instagram feed maakt de site nog dynamischer en zorg voor een next level beleving.

Doordat het boekingsproces in de website is geïntegreerd hebben we de conversie ratio flink kunnen verhogen.

De toekomst

Apollo Hotels vond het uiterst belangrijk dat de nieuwe huisstijl en beleving overgebracht werd. Dat is gelukt. We zorgen er daarbij voor dat de site dag en nacht bereikbaar is en altijd soepeltjes blijf werken.